Warunki zwrotów sklepu Klocekplus

 

Nasz sklep cechuje wysoka jakość obsługi Klienta, w związku z czym kupując u nas możesz zawsze liczyć na prosty i bezproblemowy zwrot na poniższych warunkach:

 1. W przypadku woli zwrotu towaru Klient jest zobowiązany poinformować Klocekplus mailowo o chęci zwrócenia klocków (wysyłając email, lub wniosek poprzez formularz na stronie). Klient nie ma obowiązku wysyłania, drukowania, podpisywania żadnych dodatkowych oświadczeń.

2. Klient ma prawo dokonać w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki (decyduje data nadania paczki przez Klienta)  odsyłając paczkę na swój koszt na adres:

KLOCEKPLUS

Żurawinowa 10/6b,

62-069 Palędzie.

Tel 691 444 177

3. Klient może poprosić Klocekplus o pomoc w zwrocie produktu, wówczas  Klocekplus prześle do Klienta etykietę nadawczą (Inpost lub DPD). Po otrzymaniu etykiety Klient może nadać paczkę w dowolnym paczkomacie Inpost lub DPD Pickup.

4. Koszt usługi opisanej w punkcie 3 wynosi 30 złoty brutto. Kwota ta zostanie potracona  Klientowi ze zwracanej przez Klocekplus kwoty za zakup.

5. Kwota za zakup zostanie zwrócona Klientowi maksymalnie w ciągu 48h od otrzymania przesyłki.

6. Warunkiem zwrotu pełnej kwoty jest odesłanie klocków w stanie nieuszkodzonym. Tzn. produkt musi być kompletny, nieotwierany, z oryginalnymi plombami, bez dziur, wgnieceń, rys, oznak użytkowania itd. Zwracana kwota nie obejmuje ewentualnych kosztów przesyłki, które klient poniósł przy składaniu zamówienia.

7. W przypadku gdy klocki zostaną zwrócone w stanie niespełniającym warunków w punkcie 6, co w sposób oczywisty obniża ich realną wartość Klocekplus ma prawo wg swojej decyzji odpowiednio umniejszyć kwotę zwrotu w sposób adekwatny do uszkodzeń zwracanego towaru.

8. W przypadku gdy klocki uszkodziły się w trakcie transportu do Klienta, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu sprzedawcy wraz z dokumentacją fotograficzną w ciągu maksymalnie 48 h od otrzymania przesyłki, koniecznie przed odesłaniem przesyłki. Jeśli Klocekplus stwierdzi uszkodzenia zwracanego towaru po odebraniu zwrotu bez wcześniejszej udokumentowanej informacji od Klienta, będzie miał prawo umniejszyć kwotę zwrotu w sposób adekwatny do uszkodzeń zwracanego towaru.

9. Klient nie ma prawa do zwrotu towaru po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku chęci zwrotu towaru po upływie 14 od dnia otrzymania przesyłki Klient jest zobowiązany do wcześniejszego kontaktu z Klocekplus w celu ustalenia warunków zwrotu/odkupu. Klocekplus zaproponuje wtedy Klientowi rozwiązanie w celu pozytywnego zamknięcia takiej sytuacji.

10. W przypadku odesłania klocków przez Klienta po upływie 14 dni bez wcześniejszego ustalenia tego faktu z Klocekplus. Klocekplus jest uprawniony wg swojej decyzji do odmowy przyjęcia przesyłki lub umniejszenia kwoty ewentualnego zwrotu.