Warunki zwrotów sklepu Klocekplus
Nasz sklep cechuje wysoka jakość obsługi Klienta, w związku z czym kupując u nas możesz zawsze liczyć na prosty i bezproblemowy zwrot na poniższych warunkach:
1. W przypadku woli zwrotu towaru Klient jest zobowiązany poinformować Klocekplus mailowo o chęci zwrócenia klocków (wysyłając email, lub wniosek poprzez formularz na stronie). Klient nie ma obowiązku wysyłania, drukowania, podpisywania żadnych dodatkowych oświadczeń.
2. Klient ma prawo dokonać w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki (decyduje data nadania paczki przez Klienta) odsyłając paczkę na swój koszt na adres:
KLOCEKPLUS
Żurawinowa 10/6b,
62-069 Palędzie.
Tel 691 444 177
3. Klient może poprosić Klocekplus o pomoc w zwrocie produktu, wówczas Klocekplus prześle do Klienta etykietę nadawczą (Inpost lub DPD). Po otrzymaniu etykiety Klient może nadać paczkę w dowolnym paczkomacie Inpost lub DPD Pickup.
4. Koszt usługi opisanej w punkcie 3 wynosi 30 złoty brutto. Kwota ta zostanie potracona Klientowi ze zwracanej przez Klocekplus kwoty za zakup.
5. Kwota za zakup zostanie zwrócona Klientowi maksymalnie w ciągu 48h od otrzymania przesyłki.
6. Warunkiem zwrotu pełnej kwoty jest odesłanie klocków w stanie nieuszkodzonym. Tzn. produkt musi być kompletny, nieotwierany, z oryginalnymi plombami, bez dziur, wgnieceń, rys, oznak użytkowania itd. Zwracana kwota nie obejmuje ewentualnych kosztów przesyłki, które klient poniósł przy składaniu zamówienia.
7. W przypadku gdy klocki zostaną zwrócone w stanie niespełniającym warunków w punkcie 6, co w sposób oczywisty obniża ich realną wartość Klocekplus ma prawo wg swojej decyzji odpowiednio umniejszyć kwotę zwrotu w sposób adekwatny do uszkodzeń zwracanego towaru.
8. W przypadku gdy klocki uszkodziły się w trakcie transportu do Klienta, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu sprzedawcy wraz z dokumentacją fotograficzną w ciągu maksymalnie 48 h od otrzymania przesyłki, koniecznie przed odesłaniem przesyłki. Jeśli Klocekplus stwierdzi uszkodzenia zwracanego towaru po odebraniu zwrotu bez wcześniejszej udokumentowanej informacji od Klienta, będzie miał prawo umniejszyć kwotę zwrotu w sposób adekwatny do uszkodzeń zwracanego towaru.
9. Klient nie ma prawa do zwrotu towaru po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku chęci zwrotu towaru po upływie 14 od dnia otrzymania przesyłki Klient jest zobowiązany do wcześniejszego kontaktu z Klocekplus w celu ustalenia warunków zwrotu/odkupu. Klocekplus zaproponuje wtedy Klientowi rozwiązanie w celu pozytywnego zamknięcia takiej sytuacji.
10. W przypadku odesłania klocków przez Klienta po upływie 14 dni bez wcześniejszego ustalenia tego faktu z Klocekplus. Klocekplus jest uprawniony wg swojej decyzji do odmowy przyjęcia przesyłki lub umniejszenia kwoty ewentualnego zwrotu.