Polityka bezpieczeństwa i ochrony prywatności

 

§ 1 Postanowienia ogólne i cel przetwarzania danych

 

1. Administratorem danych osobowych użytkowników jest firma KDJ Jakub Pagórski z siedzibą w Dąbrówce, ul Cisowa 62/1, 62-069 Dąbrówka. NIP 7822356407 zwana dalej jako „Administrator”

2. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług oferowanych w Sklepie Internetowym Klocekplus (zwanym dalej jako „Sklep”)

3. Każdy użytkownik chcący skorzystać z usług sklepu (zwany dalej jako „Klient”) zobowiązany jest do podania danych osobowych w celu poprawnego świadczenia usług oferowanych przez Sklep.

4. Wszelkie pytania do Administratora związane z bezpieczeństwem danych można kierować na adres email : biuro@klocekplus.pl

 

 

§ 2 Podstawa prawna przetwarzania oraz zakres przetwarzania/przechowywania danych

 

1. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r. oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18.07.2002 r. wraz z późniejszymi ich nowelizacjami.

2. Administrator przetwarza i przechowuje następujące rodzaje danych osobowych:

    •        Imię i nazwisko

    •        Adres poczty elektronicznej

    •        Numer telefonu

    •        Adres zamieszkania/adres dostawy

    •        Nazwa firmy

    •        Numer NIP firmy

3. Administrator przetwarza i przechowuje dane na potrzeby prowadzenia działalności w następujących przypadkach:

            Rejestracja konta przez Klienta ( art. 6.1.b) Rozporządzenia RODO)

            Zawarcie umowy sprzedaży lub działania podejmowane na wniosek Klienta zmierzające do jej zawarcia ( art. 6.1.b) Rozporządzenia RODO)

    •        Stosowania marketingu bezpośredniego i pośredniego w związku prawnie uzasadnionym interesem Administratora ( art. 6.1.f)  Rozporządzenia RODO)

    •        Stosowanie działań, marketingowych, promocyjnych i informacyjnych ( art. 6.1.a)  Rozporządzenia RODO)

    •        Prowadzenie ksiąg rachunkowych,  obowiązki związane z ordynacja podatkową i ustawą o rachunkowości ( art. 6.1.c)  Rozporządzenia RODO)

    •        Obsługa reklamacji i zwrotów towaru ( art. 6.1.f)  Rozporządzenia RODO)

    •        Ustalenie, dochodzenie lub obrona potencjalnych roszczeń wobec Klienta lub Administratora ( art. 6.1.f)  Rozporządzenia RODO)

    •        Zbieranie danych telemetrycznych i analitycznych ( art. 6.1.f)  Rozporządzenia RODO)

    •        Szerokorozumiana obsługa Klienta, w tym obsługa pytań, wniosków, restarty haseł itd. ( art. 6.1.f)  Rozporządzenia RODO)

    •        Inne działania Administratora wymagane przepisami prawa, np. zapytania postępowania przez organy ścigania

lub uprawnionej administracji publicznej (art. 6.1.c)  Rozporządzenia RODO)

4. Dodatkowo w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej strona może podczas korzystania z niej przez klienta gromadzić dodatkowe informacje takie jak: adres IP, informacje sprzętowe, dane dotyczące platformy  i przeglądarki internetowej.

5. Administrator dokłada wszelkich starań aby zapewnić jak najwyższe bezpieczeństwo danych Klienta, w tym przed wszystkim stosuje szyfrowania połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

 

§ 3 Udostępnianie danych podmiotem zewnętrznym

 

1. Administrator deklaruje, że wszelkie zbierane dane osobowe będą wykorzystywane w celu poprawnej realizacji zobowiązań Administratora wobec Klienta i nie będą udostępniane stronom trzecim poza przypadkami niezbędnymi do poprawnego wykonania usługi oraz wynikającymi z przepisów prawa.

2. W celu poprawnego wykonaniu usługi na rzecz Klienta, Administrator może przekazywać dane osobowe do następujących podmiotów:

    •        Dostawcy usług i oprogramowania w niezbędne rozwiązania techniczne do prowadzenia strony internetowej ( w tym miedzy innymi: dostawcy oprogramowania, dostawcy hostingu, dostawcy IT odpowiedzialni za utrzymanie i obsługę strony internetowej od strony technicznej)

    •        Dostawcy usług księgowych prawnych i doradczych zapewniających Administratorowi wsparcie przy wykonywaniu bieżącej działalności

    •        Dostawcy bramek płatności i rozwiązań w zakresie przeprowadzania bezpiecznych płatności na stronie Sklepu

    •        Przewoźnicy, spedytorzy, kurierzy i inne firmy wspierające lub pomagające Administratorowi w dostawie towarów

3. Dodatkowo Administrator może udostępniać zanonimizowane dane (takie które nie identyfikują konkretnych użytkowników) do firm zewnętrznych (także z obszaru poza UE) w celu lepszego rozpoznania atrakcyjności oferty, reklamy, zapewnienia bezpieczeństwa czy wsparcia technicznego lub marketingowego (np. Google, LLC, Meta Platforms, PrestaShop, Microsoft itd.)

 

§ 4 Polityka Cookies

 

1. Sklep korzysta z tzw. plików cookies czyli danych informatycznych przechowywanych na urządzaniach końcowych Klienta służące do zapisywania przez przeglądarkę określonych ustawień i informacji.

2. Pliki „cookie” są używane głównie w celach:

    •        Zapamiętywania informacji o Twojej sesji

    •        Zapewniających bezpieczeństwo działania strony

    •        Udostępniania funkcji sklepu

    •        Prowadzenia statystyk i analiz sprzedażowych

    •        Stosowania działań marketingowych

 

3. Pliki „cookie” dzielą się na pliki o charakterze niezbędnym (absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony, bez ich akceptacji Klient traci możliwość korzystania ze strony), oraz opcjonalne ( są ważne dla działania strony internetowej i komfortu Klienta gdyż ich wyłączenie ogranicza lub utrudnia korzystanie z witryny Sklepu).

4. Klient może w dowolny sposób samodzielnie zarządzać ustawieniami cookies na poziomie swojej przeglądarki i według swojego uznania

5. Dodatkowego wskazówki na temat cookies oraz ich ewentualnego usuwania znaleźć można na podstronach popularnych przeglądarek internetowych:

    •        Firefox

    •        Chrome

    •        Safari

    •        Microsoft Edge

 

6. Dodatkowego wskazówki na temat cookies oraz ich ewentualnego usuwania znaleźć można na podstronach popularnych przeglądarek

 

§ 5 Uprawnienia Klienta

 

1. Klient którego dane osobowe są przetwarzane ma prawo do:

    •     Dostępu do swoich danych osobowych w dowolnym momencie

    •     Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz usunięcia kompletu danych osobowych w dowolnym momencie

    •     Sprostowania/korekty podanych danych osobowych

    •     Ograniczenia przetwarzania danych osobowych (np. wycofania zgody na przetwarzanie w celach marketingowych)

    •     Wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

    •     Wniesienie skargi do organu nadzorczego

2. W przypadku wątpliwości lub woli zgłoszenie zmian/usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Administratora na adres email biuro@klocekplus.pl.

 

§ 6 Pozostałe informacje

 

1. Sklep sprzedaje tylko i wyłącznie nowe oryginalne produkty marki  LEGO®.  Jednocześnie niniejsza witryna nie jest w żadne sposób sponsorowana, autoryzowana, ani wspierana przez Grupę Lego.

2. Wszelkie przetwarzane dane osobowe nie są przekazywane Grupie LEGO® i Lego nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu ich przetwarzania (nie dotyczy danych, które Klient powierzył do przetwarzania Grupie LEGO ® na podstawie innych umów czy zakupów poprzez inne witryny)

3. Sprzedawane na stronie Produkty LEGO® nie nadają się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy. Istnieje niebezpieczeństwo udławienia się ze względu na małe części i kulki.

4. Wszelkie wątpliwości, pytania oświadczenie woli związane z polityką prywatności i bezpieczeństwem Klient może kierować na adres biuro@klocekplus.pl